poniedziałek, 27 lutego 2012

Urodzinowe szaleństwo z forum mojapasmanteria.pl

Jako, że miałam wczoraj urodziny dziś listonosz przyszedł z torbą jak święty Mikołaj :) Przyszły do mnie dwa prezenty z forum od Bei i Wmysimswiecie :) Prezent od sklepu Strima w postaci nożyczek na wypełnienie ankiety, jedno zamówienie ze scrapkami i jeszcze jedno zamówienie inne.
Prezenty od dziewczyn  z forum poprostu boskie!!! Przydasie rewelacyjne....cieszyłam się jak dziecko!!!
Dziewczynki dziękuję Wam z całego serducha!!!!! :*
A oto co dostałam:
Pierwszy zestawik od Bei...niepowiem...serduszkowo u Niej :) :*
 A drugi zestawik od Wmysimswiecie...kotek cudowny! I wykroje na inne misiaczki również dostałam! Bosko! :* A przydasie poprostu rewelacja! :)

2 komentarze:

  1. Czyli poniedziałek to fajny dzień :-) no i wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cieszę się kochana, że paczuszka dotarła :)
    co prawda listonosz miał zapukać do Twych drzwi wcześniej, ale ... samo życie - Poczta Polska :)
    buziole Agatuś :)

    OdpowiedzUsuń